dimarts, 21 d’abril del 2009

Conclusions 1.3

El mapa conceptual del segon apartat representa els fonaments teòrics de l’educació i la tecnologia a partir d’un article de Domènech i Tirado i està complementat amb el primer mòdul de l’assignatura.
En aquesta representació gràfica no s’ha tingut en compte l’experiència personal directament, ja que va ser en una posició tradicional i contrària a la meva.
Aquesta posició tecnodeterminista adoptada en el debat de l’assignatura no em va permetre defensar les meves postures personals, més d’acord amb la “CTS” o Teixit Sense Costures.En el debat referent a l’Àfrica m’hagués agradat exposar que les TIC no serien suficients per acabar amb la fam que pateix el país. En l’altre fil de debat, m’hagués agradat exposar que el professor ha d’exercir un rol com a tècnic i tecnòleg, però també com a artista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada