diumenge, 8 de març del 2009

Conclusions

Els meus coneixements sobre aquesta area són molt reduïts, com vaig expressar en la presentació inicial a l’aula, això vol dir que tot i que pensi tot el que he expressat en aquest document, no en tinc la certesa perquè soc conscient que em falta molta informació i molt coneixement. El meu grau de compromís és alt, ja que és el que penso, però no sé fins a quin punt ho defensaria davant un tribunal ja que segurament aquest tribunal tindria millors arguments que jo per refutar les meves afirmacions. Per exemple l’esquema de la pregunta anterior és un possible esquema dels molts que hi podria haver depenent de quines fossin les definicions dels conceptes. Per exemple, societat crec que té diferents definicions i diferents estadis al llarg de la història, i per tant la seva relació amb la tecnologia i la ciència ha estat molt diferent durant aquesta. Aquest esquema el defensaria davant un tribunal sempre i quan estiguéssim parlant de la societat actual d’un país desenvolupat. Sincerament crec i espero que els meus esquemes canviïn amb un futur proper ja que ara tinc molts dubtes i trobo a faltar fonament i coneixement en les meves argumentacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada